Cart
Checkout Secure
Gratis verzending binnen de EU vanaf €150,- Voor 22:00 besteld, morgen in huis*

FAQ

Wij hebben met alle zorg de meest gestelde vragen samengesteld en reeds voor u beantwoord.
Mocht uw vraag hier voor alsnog niet tussen zitten, bel dan gerust naar onze winkel of kom gezellig langs! Wij helpen graag!

1 Bestellen & Verzending
1.1 Welke bezorgopties zijn kosteloos?
Vanaf €150,- zijn er geen verzendkosten.
1.2 Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat u een bestelling bij ons hebt geplaatst! De volgende ochtend ontvangt u een e-mail met Track & Trace-informatie van ons. Daarmee kunt u uw pakket volgen.

U kunt de status van uw bestelling terugvinden met behulp van uw Track & Trace code. U ontvangt de Track & Trace code z.s.m. van desbetreffende postdienst (verschilt per product).

1.3 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, helaas is het niet mogelijk om bestellingen te annuleren. 

2 Maatwerk
2.1 Kan ik maatwerk items online bestellen?

Wij bieden items op maat, zoals: Kleinmeubelen, woonaccessoires etc. 

Dit houdt in dat het elk item volledig naar wens gemaakt kan worden, de maat, kleur, stof en het model kunt u zelf invullen.

Deze variabelen bepalen uiteindelijk de prijs van het gewenste item.
Dankzij deze unieke service kan Zeka Homestyle binnen elk budget een hoogwaardig en passend product aanbieden. 

Wenst u een op maat gemaakt product te bestellen? Dit kan gemakkelijk online door uw wens in te vullen tijdens het bestellen onder het kopje "opmerkingen" op het bestelformulier. 

3 Garantie & Gebreken
3.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn aankopen?

U heeft garantie op alle artikelen die u bij Zeka Homestyle koopt.
De precieze garantietermijn verschilt sterk per product.
Als uw aankoop een gebrek vertoont, dan staan wij klaar om je te helpen. Neem voor vragen over de exacte garantietermijn gerust contact op met onze Klantenservice.

4 Betalingen
4.1 Kan ik achteraf betalen?

Dit is alleen mogelijk als u gebruik maakt van een creditcard als betaalmethode.
Dan wordt het bedrag gereserveerd en pas afgeschreven nadat uw bestelling is geleverd.

4.2 Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best om de aankoopprijs zo snel mogelijk naar u terug te boeken. Dit kan maximaal 10 dagen duren.
U krijgt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop u de aankoop heeft betaald. 

Na tien dagen uw geld nog niet terug? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.
Houd jouw ordernummer en de pakbon van de terugzending dan bij de hand.

5 Retouren
5.1 Waar kan ik mijn retour aanmelden?
U kunt uw retour aanmelding door in te loggen op "Mijn Account" aanmelden. U kunt de uitgebreide instructies hiervoor terug vinden op de pagina Ruilen & Retour
Toegevoegd aan winkelwagen!
Gratis verzending binnen de EU vanaf € 150,- Free shipping when you order over XX You Have Qualified for Free Shipping Gratis verzenden binnen Nederland vanaf €99 Free Shipping For Over $x to Gratis verzending binnen de EU vanaf €150,- Voor 22:00 besteld, morgen in huis* You Have Achieved Free Shipping Free shipping when you order over XX ou Have Qualified for Free Shipping